Δελτίο Τύπου ΕΑΔΕ
14 December 2012ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ε.Ε.Α.
20 December 2012ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΤΑΘΕΡΑ ΥΨΗΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Η ΕΚΠΟΙΖΩ πραγματοποίησε σήμερα, στα γραφεία της, συνέντευξη τύπου στην οποία παρουσίασε τα αποτελέσματα από την υλοποίηση του προγράμματος «Νομική Υποστήριξη Καταναλωτών σχετικά με Τηλεπικοινωνίες και Ιδιωτική Ασφάλιση». Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με την χρηματοδότηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, με προϋπολογισμό 40.000 ευρώ και διάρκεια έξι μηνών και αφορούσε στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών που κατοικούν στην περιφέρεια Αττικής.
Από τον Ιούλιο 2012 δεχθήκαμε και συνεχίζουμε να δεχόμαστε πλήθος καταγγελιών που αφορούν τους τομείς των Τηλεπικοινωνιών και της Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Το 6μηνο Ιούλιος – 10 Δεκέμβριου 2012, η ΕΚΠΟΙΖΩ Αθήνας κατέγραψε 425 καταγγελίες μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και των σχετικών ιστοσελίδων της. Δυστυχώς για μια ακόμα φορά επιβεβαιωνόμαστε για την έκταση και ένταση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές σε αυτούς τους τομείς οι οποίοι παραμένουν προβληματικοί. Διαχρονικά στην ΕΚΠΟΙΖΩ, από την καταγραφή των καταγγελιών της τελευταίας 3ετίας, οι τομείς αυτοί κατέχουν την 2η και 3η θέση στον πίνακα παράπονων των καταναλωτών. Ειδικότερα:
Από το σύνολο των καταγγελιών που δέχθηκε η ΕΚΠΟΙΖΩ Αθήνας το τελευταίο 6μηνο το 66% αφορά σε θέματα ιδιωτικής ασφάλισης ,ενώ το 34% σε προβλήματα παροχή υπηρεσιών στις τηλεπικοινωνίες (πίν. 1) .
(Βλέπε στο ακόλουθο pdf όλο το κείμενο)
«Απαγορεύεται η αντιγραφή ή αναδημοσίευση μέρος ή όλου κειμένου ή ομιλίας χωρίς την συναίνεση του ΠΣΑΣ»